94% громадян задоволені сервісом у ЦНАПах
8 грудня 2021
Як показали результати першого місяця всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг, 94% громадян задоволені сервісом у ЦНАПах. Індекс лояльності відвідувачів ЦНАПів становить 78%(що є відмінною оцінкою та свідчить про високий рівень обслуговування), за результатами аналізу відгуків за грудень, адже сервіс постійно трансформується та покращується.
Кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть нам підвищити рівень обслуговування в Центрах. Нагадуємо, що українці можуть оцінити якість держсервісу в будь-який зручний спосіб:
- Під час візиту в ЦНАПи, відсканувавши QR-код за допомогою смартфона.
- На платформі Дія.Центрів у розділі «Мапа Дія.Центрів», де можна обрати на карті свій ЦНАП та залишити відгук.
- Після візиту в ЦНАПи. Люди, які залишили номер телефону, отримують SMS- або Viber-повідомлення з опитуванням.
- Усно у форматі телефонного інтерв'ю. Оператори кол-центру вибірково телефонують людям, що скористалися послугами в ЦНАПі, щоб уточнити, чи все було гаразд.
- У ролі таємного відвідувача, який отримує та оцінює адмінпослугу в ЦНАПі за конкретними показниками.
Щоб наступний візит став ще кращим, розкажіть про попередній! Нумо разом покращувати держсервіс в Україні.